Ei fyysisesti mutta kuitenkin.
Tarina alkoi näin. Minulla oli erään ihmisen kanssa suunnitelma. Asia liittyi erääseen  juttuun, josta en nyt puhu enempää. Tämä ihminen pyysi minua auttamaan asiassa että hän pääsisi pieniä kukonaskeleita nopeammin perille tarkoituksessaan. Tavoitehan oli toki yhteinen, mutta hän tarvitsi minulta sen suuren töytäyksen, jotta hän itse pääsisi pitemmälle. Noh, minähän käytin olematonta vaikutusvaltaani, ja niinpäs asia pompsahtikin reilusti eteenpäin. Kun sitten jälkeenpäin kysyin, että mitenköhän se niin yllättäen pääsi tapahtumaan, hän alkoi laajan vuodatuksen omista "puhetaidoistaan". Ihan itte oli tehny hän.

Periaatteessahan tuossa pelattiin täysin suhteilla. Eli minä pelasin. Tämä tässä onkin metkaa, että hän ilmoitti minulle jossakin vaiheessa, että mikäli minä en käytä valtaani, hän ei tue minua jatkossa.

Lyhyt on ihmisen muisti. Notta antaapa olla, hyvä päivä tästä tuloo...