Täs on nyt päässy niin hassusti käymään etten oo muistanu koko plokii.
Mutta tänään päätinki kirjottaa itelleni rakkauskirjeen, sen verran itestäni tykkään.

Rakkautta on niin vähän maailmassa, ja jos ei rakasta itteään, niin miten sitä sitte voi sitä lähimmäistäkään rakastaa kuin itteään.

Ja sitte ku en osaa sitä kirjeen muotoon laittaa niin paanpa tälleen numeroiden.

1. Mie oon ku kiroileva siili. Siltiki kovaäänisyys ja lievä verbaliikka eivät tarkoita vahvaa ihmistä aina. Jossaki sisällähän mie oon pikku reppana joka kaipaa suukkoja ja hyvänäpitoa. Mutta mie tykkään siitä ku oon tämmönen  :)

2. Mie oon aika reilu. Kohtelen toisia ihmisinä siihen asti ku ne tekee miulle jonku pahan korpun. Sen jälkeen ne katuu syntymäänsä, mutta se ny o ihan oikein niille =) Tästäki mie tykkään :)

3. Mie oon aika monitaitonen, osaan oman työni, sit maanviljelystäki aika hyvin, kirjanpitoo, siivousta, kokkausta, leipomista. Sit osaan ommella ainaki ompelukoneella ja kutooki osaan. Osaan vaihtaa autoon renkaat ja öljyt ja tulpanjohdotki. Osaan ampua. Osaan ajaa rattorilla. Osaan kasvattaa lapsiaki ainakin vähän. Osaan juoda alkoholia ja rentoutua. Kaikenlaista siis :)

4. Mulla on vähän ystäviä, mutta mie oon tosiystävä niille. Ei se määrä vaan laatu.

5. Tää tärkein meinas jäädä viimeiseksi. Mie osaan heittäytyä. Heittäydyn täysillä kun rakastun ja rakastan. Heittäydyn vihaan, heittäydyn kaikkiin tunteisiin. Se toimii hyvin siihen saakka kun ei pää osu kivikkoon. Se sattuu mutta mielummin mie tunnen sitäki kipua, kuin että en olisi koskaan tuntenut mitään.

Rakkaudella,  mie itte